Global searching is not enabled.
Skip to main content

Kursus e-MyCPD

SERVICE DELIVERY
Struktur Kursus (Lihat)
PERKHIDMATAN PELANGGAN BERKUALITI
Card image
Penceramah: ENCIK MOHD SABERI BIN MOHD YUSOFF
Jawatan: PEGAWAI TADBIR N54
07 Feb 2022 - 20 Feb 2022
4 Mata CPD
Permohonan: 0

SINOPSIS KURSUS

Kursus ini akan menerangkan pengkongsian mengenai kaedah dan tatacara dalam mengurus karenah pelanggan serta teknik penyampaian perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan melalui kaedah-kaedah professional bagi pemantapan pentadbiran dan perkhidmatan

OBJEKTIF KURSUS

i. Meningkatkan kefahaman dan kemahiran konsep perkhidmatan kaunter dan pelanggan berkualiti
ii. Meningkat pengetahuan dan kemahiran mengenai prinsip-prinsip perhubungan kaunter bagi merapatkan hubungan dengan pelanggan
iii. Meningkatkan kemahiran dalam mengamalkan etiket menggunakan alat-alat komunikasi seperti telefon dengan baik semasa menjalankan tugas


Kursus telah selesai